- P i z z a -

Nyss hemkommna från Jannice och Robban.
Robban köpte pizza till alla oss.Riktigt snällt.
Och gott var det för den delen också.
Tony har hängt väv i deras lilltoa,och sedan så fixade han och Robban fordet runt dörren.
Dom är så duktigt pojkarna!
Jag och Jannice (och självklart Lucas.)Satt mest och snacka skit.
Skvaller skvaller och åter skvaller.Som vanligt!
Det är så roligt att ha en sån vän som man kan berätta allt för.
Inga hemligheter alls,dom växer inte på träd.
Men då har vi ju varit kompisar sedan jag var 1½år.
Vi är nog mer som systrar,för bråka kan vi också tro mig!
Lite kareoke blev det också,och ingen av oss sjunger väl sådär jätte bra.
Men vad gör det?Det är ju hur roligt som helst ju!
Nä,tack för idag.

Tidigare har vi varit på babysim,och Lucas tycker det är jätteroligt.
Som fisken i vattnet.
Idag har vi börjat hälla vatten över dom,och nästa gång blir det lite smådyk.Längtar!

Och även meddela att Lucas INTE vill ligga på mage nått nu.
Direkt man lägger ner honom så ligger han på mage.
Han är så söt!

Nä,nu ska jag mysa lite i soffan med älsklingen och sedan blir det bums i säng!

Postat av: Jeanette

...haha ja ni var så roliga då ni bråkade då ni var yngre. ^_^

2009-01-29 @ 21:33:23
URL: http://art-of-jean.blogspot.com

Tack för din kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: