- G o d m o r g o n -

Ännu en ny dag,och vad tiden går fort!
Inatt har vi sovit bra,förutom en tankning för Lucas klockan tre.
Han vaknade kring sju först,men jag snoozade honom till halv nio.
Just nu "leker" han i sitt babygym framför MTV.

Idag har vi inga dirketa planer,så vi får se vad vi ska hitta på.

Kan även meddela att Lucas ej längre är vegetarian,nu äter han kalvpuré.

Igår när vi låg i sängen och tittade på Scrubs så började det klia som fan under foten,
hur gör man när man är så kittlig under foten då?
Jag kan ju inte klia mig där,för då kittlar det ju som fan.

Tack alla förresten för en liten dutt ni gjorde.
Nu har jag iallafall lite koll vilka ni filurer är!
Men det är ju ändå långt ifrån alla som duttade ett litet avtryck.
Och det är nog bara tjejer som läser min blogg.
Inte en enda kille dutta.
Är nog kanske mest en tjejblogg ändå.

Nä,en kopp kaffe till mig nu tack!


Tack för din kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: