- F u d e r i n g a r -

Jag är vekligen en liten filosof,eller hur det nu stavas.
Sitter just nu och gör absolut ingenting.
Tony spelar XBOX och Lucke sover.
Sitter väl mest och väntar på att systeryster ska komm och hämta upp mig.
Det blir en sväng på dollar idag,och jag tror banne mig att jag ska köpa nå karra där.

Jag är lycklig,jag har ju för fan världens bästa sambo och världens bästa son.
Men man kan ju inte vara uberlyckliga alla dagar,eller?
Självklart har jag och säkert alla andra upp och ner gångar.
Man kan ju inte vara lycklig jämt.
Jag älskar att vara mamma till Lucas.
Men vissa dagar är mindre roliga,och vissa mer roliga,
Ibland kan jag sakna det här spontana,bara slänga sig i bilen och  fara någonstans.
Det går inte när man har barn,då måste man verkligen planera.
Bara fara och köra skoter tex,omöjligt om man inte har barnvakt.
När jag inte fått sova sådär jätte mycket,då är det inte heller på topp.
Men jag är väl ingen dåliga mamma bara för att jag saknar vissa saker?
Det måste man väl få göra?
Eller är det bara jag som inte dansar på rosor varje dag?

Bara lite funderingar från min sida.

Postat av: Maria & Oskar

Klart att det går upp och ner och att man saknar vissa saker! Men det man får tillbaka av att vara mamma är obeskrivligt, du är helt mänsklig. Ibland blir man less och sen när man varit ifrån han en kvart vill man tillbaka :)

2009-01-24 @ 15:21:29
URL: http://lose.blogg.se/
Postat av: Joanna

Jo, alltså jag har som flyttat hit nu. Har ju min adress här och har ju som börjat ett nytt liv här nu med vår valp och allt!



Okej, längtar du tillbaka till jobbet då? Tiiiiidiga mornar igen? :-)

Jaha, ska pappan vara hemma när du börjar om att jobba?

2009-01-24 @ 16:31:46
URL: http://joannanystrom.blogg.se/

Tack för din kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: