- B a b y s i m -

Det gick hur bra som helst på babysimmet igår,supermysigt alltså!Barnen fick ligga på mage medans mammorna så simma,simma,glurp i vattnet.Riktigt skojsigt.Längtar redan till nästa vecka!

Igår kväll hade vi besök av Jannice och Robban.Vi gjorde väl inte så fasligt mycket,surrade på som vanligt!Jag tjatar väl mest på att Lucas vill ha en liten "kusin" av dom.Vi är ju som syskon jag och Jannice.Lucas säger att han vill ha det!

Idag blir det mammalunch på stan med brudarna.Trevligt som vanligt,mycket surr lär det säkert bli.Men först ska jag på komunen och hämta papper för bygglov.Det börjar ju snart bli dags att riva och börja bygga vårat garage.

Nu är det förresten bara en dag kvar innan vi ska köra skoter,och som vi längtar.Det är väl det enda vi pratar om.Och det spelar ingen roll hur kallt det är imorrn.Jag SKA köra skoter!

Nä,nu måste jag börja sminka mig ett ansikte och kanske sätta på mig några kläder.

Postat av: Erika

Härligt att allt gick bra med babysimmet :)



Jag bokar in tisdag så länge då, är ju som sagt ett tag sedan vi såga!



Du har fått en award av mig på min blogg också ;)

2009-01-15 @ 10:14:23
URL: http://stordocka.blogg.se/

Tack för din kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: