- G h o s t -

Det blev inget besök i staden idag.Jag hittade inte kvittot till bajstelefonen.Måste leta lite mer.
Istället blev det ett besök hos underbara Madde och lilla Ellie.Lollo och lilla Jack kom också förbi.Det blev fika från Hansens och en massa surr,som vanligt med andra ord!Tack för idag brudar,hur trevligt som helst!

Ikväll blir det inte att göra sådär jättemycket.Ska nog fara och köpa nå karra till Ghost Wisperer.Det är nämligen två avsnitt på raden,perfekt avslutning på denna torsdag.

Nu kom just Lucas morfar och Lucas moster på besök.Så nu ska jag gå och vara social med dom en stund,innan det braiga programmet börjar!

Postat av: Madde

tack själv. :) Det är alltid lika trevligt att träffa er. Längtar till tisdag men framför allt torsdag när det blir att testa stämbanden ;)

Många kramar!

2009-02-26 @ 20:18:45
URL: http://maddelindstrom.blogg.se/
Postat av: Lina och Amanda

Oj så härligt det lät. Det är ju så himla trevligt att träffas en massa mammor och bara surra. Det brukar ju oftast sluta med att man pratar om barnen. =) Nja jag tror nog att vi köper en till nästa vinter, som det ser ut just nu. Än så länge får vi nog slåss om Artic:en. =P

2009-02-26 @ 20:32:36
URL: http://igelkottsmamma.blogg.se/
Postat av: Tess

ja jag har 3 barn varav ett är tok allergisk emot en massa så e väl "stammis" hos läkaren





händer idag då?

2009-02-27 @ 07:59:37
URL: http://misstessan82.blogg.se/

Tack för din kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: