- F i k a -

Då börjar även denna dag att sakta men säkert gå mot sitt slut.Och imorrn blir det helg.Tänk vad tiden går fort,nyss var det måndag.

Denna dag har jag och Lucas varit på stan.Och där träffade vi Jane,vi gick och fikade på Café Piteå.Och efter ett tag så joinade även Sofia oss.Och våra munnar gick i ett.Jag hamnade verkligen i rätt sällskap,för jag älskar också att prata.Vi surrade om allt mellan hinmel och jord,men det blev nog mest bäbisprat.Och Jane hade verkligen en riktigt sötmage.
Vi måste verkligen göra om detta snart tjejer!

Väl hemma trodde jag att lilleman ville sova en stund eftersom han bara sovit 40min från klockan 7 imorse till klockan 15.Men icket.Jag höll på i nästan två timmar i sovrummet och försökte få han att sova.Men det ville inte Lucas.Så nu står det 1-1 mellan mamma och Lucas.
Men det blev en tidig kväll för sötnöten ikväll,han sover redan.Men han har ju som sagt bara sovit 40min idag.

Nu ska jag gå och se lite tv innan det är dags för sängen för min del också.Känner mig faktiskt rätt trött ikväll.


Postat av: Jane

Tack själv. Ja det tycker jag verkligen vi måste inom en inte alltför avlägsen framtid :)

2009-02-19 @ 19:50:44
URL: http://janemargaretha.blogg.se/
Postat av: Jane

haha precis =)

Jaa du, bara för jag sa igår att jag hade haft sån tur med att slippa upp å kissa på nätterna så fick jag såklart lov upp klockan tre inatt. Och då hade jag lite värk, samma sak när jag vaknade för en stund sen.. Så, den är fortfarande kvar.... Kul om det ska fortsätta så här i flera veckor till... :/

2009-02-20 @ 08:52:38
URL: http://janemargaretha.blogg.se/
Postat av: Sofia

Det var verkligen supertrevligt! Nice att sitta med folk som faktiskt pratar tillbaka lika mycket som jag :D

Som Jane sa, det där får vi göra en repris på snart!



Crazy att Lucas inte somnade direkt på väg hem... han var ju sååå trött :)

2009-02-20 @ 10:32:38
URL: http://www.cageman.se

Tack för din kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: