- B i o -

Igår var jag och Tony på bio.Första gången sedan Lucas föddes.Vi har pratat om det länge.Men ni vet hur det är,alltid är det något annat som kommer upp.
Lucas mormor och morfar var här och skötte medans vi såg,Luftslottet som sprängdes.
Det var riktigt riktigt bra!Jag tycker nog att det är den bästa av alla tre filmerna.
Mysigt var det.Inte varje dag jag och Tony gör något utan Lucas.Vi måste nog bli lite bättre på att unna oss att göra saker bara vi två.
Fast det är sällan jag ser Lucas som ett problem.Självklart måste man planera om man ska göra något.Och alla saker kanske inte går att göra,men jag tycker det brukar gå hur bra som helst faktiskt!

Imorse vaknade vi 06.45.Vi var ju faktiskt pigga när vi vaknade.Hoppas hans ide om att stiga upp före 5 är borta nu.Vi har sagt att allt efter 6 är helt okej.
Idag blir det en familjedag.Lucas sitter och äter lite Päron just nu,men sedan blir det att klä på honom och gå ut och leka en stund i snön.

Tyvärr så har jag ändå inte handlat alla julklappar.Jag kommer att bli tokig på mig själv.År efter år är det samma sak..Och år efter år tänker jag att jag ska fixa alla paket i början av november..
Konstigt att man aldrig ska lära sig.

Nä,nu går vi ut och leker!

Postat av: Sofia

Sådär är vi också, vi tycker att det är så roligt att ha med oss Lily att det liksom aldrig blir av att vi gör nåt själva. Fast lite tid för varandra måste man såklart ta sig också!

2009-12-19 @ 09:35:28
URL: http://sofiafranzen.blogg.se/
Postat av: Monica

Jag brukar oftast vara ute i sista sekund när det kommer till julklappshandlingen.. Inte kul att gå på stan när det är så nära jul, är ju knökfullt med folk överallt.. :P

När får vi se en magbild då?! :)

2009-12-19 @ 22:23:56
URL: http://moonkan.blogg.se/

Tack för din kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: