- T i d i g t -

Lucas il av att stiga upp tidigt har inte gått över.Även denna helg vaknar vi före f*n.
Och eftersom jag har ett rätt dåligt morgonhumör så kan jag ju säga att jag inte är på det bästa humöret nu.
Och eftersom Lucas inte alls är pigg så är han väldigt gnällig..Varför kan han bara inte sova till han vaknar,PIGG!
Det enda han gör dessa mornar är att gnälla,gnälla,gnälla.Sedan efter att han sovit sin lilla lur på dagen är han som vanligt.
Jag känner mig konstant trött,känns att man aldrig riktigt får sova.
Anledningen till varför jag låter jävligt negativ just nu är för att mitt -stiga upp tidigt- morgon humör inte gått över än.
Personligen vill jag helst vara ifred en stund på morgonen..
Nä,ska sluta gnälla nu.Men svårt är det.

Gårkvällen var iallafall väldigt trevlig.Vi kom hem strax före 8.Därimot har ju både jag och Tony lite problem med julmat sedan förra året..Så jag skulle gärna äta en pizza iår på julafton istället för julmat.

Nu ska jag gå och vara med våran gnälliga men ack så underbara pojke..


Tack för din kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: