- S n ö -

Denna morgon är mycket bättre än gårdagen!
1.Lucas vakande ju klockan 6,det är ju en timme länge än i "vanliga" fall.
2.Lucas underbara pappa steg upp så att jag fick sova en stund till!
Tack älskade Tony för att du är helt underbar och skämmer bort mig som du gör!

Igår var hela familjen ute och skottade,eller Tony skottade och Lucas åkte i "skopan".Vilket Lucas tyckte var jättekul!
Själv gick jag bara runt där ute och tittade på mina underbara älsklingar!

Vi såg flickan som lekte med elden igår.Men jag somnade,måste nästan gå och se klart den snart.

Nu blir det lite frukost för familjen och sedan ska jag slänga på mig arbetskläderna och sätta in en karm!

Postat av: Malin

Jo jag har också hört fler som har barn som sover dåligt..undra varför.. Jag tror ju dock att det beror på Tindras nya säng. Men vi får verkligen hoppas att hon vänjer sig snart..annars blir det panik när den nya bebisen kommer :)

2009-12-07 @ 19:40:19
URL: http://www.mandarinklyfta.se

Tack för din kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: