- P l u s -

Den 22December 2007,alltså för exakt 2år sedan plussade vi med Lucas.Tänk att tiden går så fort.Jag minns den dagen som om det var igår.Jag tror jag piade på 4-5 stickor,bara för att vara säker.Helt otroligt att han snart är 1½år.
Tänk att vi fått den mest underbaraste pojken av dom alla.
Och tänk att Lucas ska bli storebror.Helt otroligt!
Den 10Juli är det dags.Och som vi längtar!

Snart är jag och Tony inne på vårat 9´de år tillsammans.9år,helt otroligt.För varje år som går älskar jag honom bara mer och mer.
Jag hoppas det blir många,många,många mer år!


Älskade Lucas.



Älskade Tony.

Postat av: Erika

ja tänk så bra man har det ändå.



och kör nu försiktigt när ni åker iväg :)

2009-12-22 @ 19:40:02
URL: http://stordocka.blogg.se/
Postat av: Fredde

Tiden går som bara -farten- (Engelska)^^

Bara för att kanske lyckas få dig att bli irriterad, men orden helt otroligt återkommer otroligt mycket helt enkelt ! ;) Kraam

2009-12-26 @ 21:11:12

Tack för din kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: