- K L A R -

ÄNTLIGEN är jag klar med alla julklapparna.(Tror jag iallafall.)Det är en underbar känsla jag känner just nu.Slippa stressa som satan dagen före vi far.
Jag har även gjort JanssonsFrestelse och kokat alla knäck som jag ska koka.Det ni!Imorrn ska jag och lilleman bara leka på,utan att ha tusen måsten.Det enda vi ska göra är att tvätta upp lite kläder och börja packa.Men jag tror jag ska packa när lilleman lagt sig imorrn!

Hela familjen skulle vara ute och skotta nu ikväll,men Lucas blev lite rädd för snöslugan så vi gick in.Lucas utger sig för att vara ganska tuff,men innerst inne är han ganska mjuk den lilla pojken!

Nu sover lilleman och jag ska hoppa i duschen.Sedan blir det att läsa lite och förmodligen äta något surt!






Behöver jag säga att det är rätt underbart att fira jul på stugan?


Tack för din kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: