- H j ä l p -

Julklappar..
På tal om julklappar..

Är det bara jag som har väldigt svårt att köpa julklappar?
Är det bara jag som har väldigt svårt att önska mig något?

Jag har suttit och funderat över en månad på vad vi ska köpa till Lucas i julklapp.Men jag kommer verkligen inte på så många saker.
Ser jag något jag vill att Lucas ska ha så köper jag ju det till honom då.Jag väntar ju inte tills hans födelsedag eller julafton.
Så är det ju med mig själv också.Hittar jag något så köper jag ju det.Jag väntar ju liksom inte.
Detta gör det ju väldigt svårt eftersom både jag,Lucas och Tony har allt vi behöver just nu.

Ska jag vara ärlig känns det lite tråkigt att inte ha en låååång önskelista.Men nu när man tjänar egna pengar och kan köpa det man vill ha själv så gör jag ju det.
Men egentligen kan man ju säga att Lucas har julafton året om eftersom han får saker hela tiden.
Och alla grejor jag har kommit på köper hans mommo och morfar åt honom.Så nu ska jag sluta säga vad jag tänkt köpa!

Men en sak är säker!
En sak som vi köpt till Lucas är jag väldigt nöjd med!
Tror han kommer att vara väldigt cool och söt med sin nya grej!
Ska det vara så ska det vara!

Men är det bara jag som har detta "problem"?
Och har ni några förslag på vad man kan köpa till en 1årig kille som nästan har allt han behöver så skriv gärna en rad eller två!

Postat av: Martin K

han behöver ett presentkort på en 1-års fotografering hos mig =D

2009-12-07 @ 21:07:24
Postat av: Jean

Ja, en fotografering låter ju mysigt! :D Tänkte att du borde göra nått som är speciellt för hans första år. En bok med bilder och texter från hans första år, eller ja. Massa fina foton av en bra fotograf (Martin, mao) :) Något ovärderligt för framtiden.

2009-12-09 @ 04:06:49
URL: http://kurosmurfen.blogspot.com/
Postat av: Karoline

Gratulerar till mage nr 2 =) när är du beräknad?

kram karoline

2009-12-09 @ 09:37:34
URL: http://karolineceder.blogg.se/
Postat av: Karoline

hej! vi är beräknade till 17 maj =) Så det blir en nykläckt knodd i sommar =) Skönt att du slipper vara höggravid under varmaste sommaren (om det nu inte infaller i juni ;D)

2009-12-09 @ 18:13:57
URL: http://karolineceder.blogg.se/

Tack för din kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: