- F ö r v å n a n d e -

Klockan är 08.00,och enbart jag som är vaken!Det hör inte till vanligheterna att Lucas sover såhär länge.Nu förtiden har han ju tendens till att stiga upp före f*n.Jag hoppas att den tiden är förbi nu.Jag gillar att vakna utvilad!
Lucas somnade 19.00 igår,så han har alltså sovit 13timmar nu.Och det bästa av allt,han har inte vaknat en enda gång!Me like!

Jag glömmer hela tiden bort att jag och Lucas faktiskt är jullediga nu.Och herregud vad härligt alltså!Våran pappa jobbar sin sista dag för detta år på Tisdag.Så på Onsdag bär det av till A-jaur för att fira jul!
Men Måndag-Tisdag står helt oplanerade för min och Lucas del.
Därimot så skulle vi verkligen behöva ett släp.Jobbigt när man inte känner någon som har ett släp.Vi måste verkligen köpa ett..

Nu ska jag koka lite kaffe och vänta på att mina två guldgossar ska behaga att stiga upp!


Tack för din kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: