- B a k a, B a k a -

Nu är det bara 3dagar innan jag får lite "jullov".Kommer att bli grymt skönt och behöverligt att vara hemma i 2veckor.Bara mysa och göra roliga saker.
3dagar bort bara!

Idag eller rättare sagt ikväll har jag hunnit baka hela 80bullar,inte dåligt va?Alla som känner mig vet att jag inte är sådär jättehuslig,men någongång måste man väl börja?Jag kanske bakar i snitt 2ggr/år.Personligen tycker jag inte att det är sådär jättekul att varken laga mat eller baka.
Eftersom Tony inte är van att vi har fika hemma så kommer han nog att äta upp en och annan ganska fort!

För övrigt så har jag äntligen fått mina efterlängtade böcker jag beställt.Tog bara sisådär 1½vecka innan jag fick dom.
Så nu ska jag ta mig en bulle eller två och bädda ner mig i soffan med en förhoppningsvis bra bok!





Tack för din kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: