- S u p r i s e -

Jag fick en väldigt rolig överraskning idag!
Lucas låg ute och sov,och jag hade precis dammsugat klart.
Där stod jag med macara runt ögonen,i min rosa onnardräkt.Allämnt skabbig så att säga.Och plötsligt så knackar det på dörren!
In kommer Madde,Lollo och lilla Jack.Hur rolig överraskning som helst ju!Inse glad jag blev att se dom!Ellie och Jack kom även med ett litet paket till Lucas.
Efter att litet tag så kackade det på dörren igen.Denna gång var det tant Jessica.Även hon hade paket till Lucas.
Lucas fick öppna alla fina paket och sedan fikade vi!
Tack för alla fina kläder Lucas fick idag!
Det var verkligen en helfestlig dag!

Imorrn bär det av till Bersika för att titta in Lollos hus.Jag antar att det är hur snyggt som helst!

Nu ska jag hoppa i sängen!


Tack för din kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: