- S e x i g t V ä r r e -

Det är lite bättre med lillprinsen idag.Men natten har varit jobbig för oss alla.Vi är ju verkligen inte vana att behöva vara uppe så mycket på nätterna.Men Lucas har vaknat och varit lite ledsen.Men efter att vi gett honom tutten så somnade han om.Ungefär så har våra 2senaste nätter sett ut.
Jag har väl sovit 8-9timmar på 2nätter,och då har jag jobbat 8timmar varje dag.
Behöver jag säga att jag är lite trött.
Men skit i det,jag vill bara inte att våran älskade prins ska vara sjuk.Det är verkligen jobbigt för mammahjärtat.
Ingen matlust har han heller inte haft idag.Och Lucas som verkligen brukar äta allt.
Men vi hoppas att denna förkylning snart går över.Förhoppningsvis före hans 1års-dag!

På jobbet går det av bara farten.Vi har som alltid mycket att göra,vilket gör att dagarna bara springer iväg!
Men nästan vecka och 3veckor framåt är jag "ledig".Jag kommer då att skola in Lucas på dagis.Jag känner att det är en stor sak för mig,så jag fick göra det.
Mammahjärtat ni vet..
Tony börjar om att jobba på måndag.Tänk att han redan varit hemma 3månader?Tiden går fort!

Nu tänker jag bjuda på några bilder.Det var ju ett tag sen faktiskt!

Och sedan blir det sägen.Vet ju inte hur många timmar det blir att sova inatt!

                                                                                          Så underbart vacker!

Älskade unge!




Tack för din kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: