- V a l b o r g -

Vi har varit på Gotis och tittat på majbrasan.Inte för att Lucas fattade så mycket,men han gillar att vara bland folk!Han hade fullt upp med att titta på alla små stora barn!Han är bara för söt våran prins!
Det blir ju lite mer nästa år,då vet han ju mer vad allt handlar om.Men vi fick oss iallafall en promenad!
Det är faktiskt rätt mysigt att vara ute och gå hela familjen.

Nu ligger iallafall Lucas och försöker sova.Eller,jag tycker mest han gör cirkusövningar!Men snart kanske han somnar.
Vi ska iallafall se lite StarWars och bara mysa ikväll.
Typ första valborg på år och dar vi bara är hemma och gör ingenting!

Måste bara få flika in att jag har världens bästa pojkar.Jag tittar på dom och inser verkligen att jag kan skratta mig lycklig.Jag är så evigt tacksam att jag har Tony och Lucas i mitt liv!
Det är verkligen dom jag lever för!
Jag älskar er pojkar!

Nä,nu ska jag duka upp lite snarra på bordet i rummet!


Tack för din kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: