- S u r -

Tyvärr är jag nog en bittreritta idag med.Är allmänt lätt irriterad på allt och alla.Känner att jag verkligen inte sprider glädje omkring mig nu.
Jag tror jag skulle behöva lite semester några timmar från allt och alla.Tyvärr är det ju Lucas som får lida av mitt humör.Jag tycker självklart att han är extra jobbigt och gnällig när jag är en bitterfitta,fast jag vet att han inte är det.
Lucas har sovit hela natten,från 20.00 till 07.15.Så han sover som han ska och är sällan missnjöd men jag är ändå på dåligt humör.

Det är en sådan här dag ska verkligen skulle vilja jobba.Vara för mig själv ett tag,jag känner att jag verkligen skulle behöva det.Jag har ju inte varit själv på 8månader mer än några timmar.Jag har aldrig varit utan Lucas mer än 2-3timmar.Så en liten break från allt skulle nog vara på sin plats.
Jag vill ju vara den mamma som jag brukar vara.En som ligger och busar på golvet,tar upp honom för att nästan pussa ihjäl honom!Mamman som längtar tills han vaknar på dagarna så att vi kan hitta på saker.

Men om jag skulle få liten egentid snart kommer nog den mamman komma fram!

Postat av: Erika

Jag tycker du och jag ska ta en runda på stan någon dag då Lukas har barnvakt. Vad tycker du om det? Jag behöver också komma hemmifrån så jag inte växer fast i datastolen ;)

2009-04-28 @ 10:56:37
URL: http://stordocka.blogg.se/
Postat av: Sandra och Nora

ja, verkligen!:)

Vad trevligt då? var Lucas med när ni var och åt eller han kanske var med mormor och morfar! :)



Jag har börjat flytta kartonger till ny huset och sen har jag faktiskt fått jobba lite!:)

Söndag, måndag och tisdag! Inte dumt alls!



ja, det går väl ganska bra!

Är super nöjd att vi har börjat gå på familjerådgivning! hoppas att det ska ge underverk!:)

Vad har ni för er i veckan?!

kramkram

2009-04-28 @ 12:48:36
URL: http://sandrawiksten.blogg.se/
Postat av: lena

hej hej igen, julia går på slickepott, dom öppnade den avdelningen efter jul så den e ganska ny. En väldigt bra avdelning, hon trivs jätte bra, ibland vill hon inte följa hem då man hämtar henne, hon springer iväg från en.. Roligt då man får på dagiset man vill ha..hoppas du får en bra dag.

2009-04-28 @ 13:02:49
URL: http://lenajunttila.blogg.se/
Postat av: Erika

Ja en lördag hade ju varit perfekt. Denna lördag åker vi till Mackis syster men lördagen efter det kanske?

Håller med om att vädret drar ner humöret men imon tror jag det skulle bli fint väder igen :)

2009-04-28 @ 14:45:28
URL: http://stordocka.blogg.se/
Postat av: Hannah å Ella

Hej, messade dig men jag är lite osäker på om jag har rätt nr så jag skriver oxå. I morgon hade vi tänkt träffas hos mig 11.30, kom gärna om du har lust.

Kram

2009-04-28 @ 15:25:35
URL: http://ellalivet.blogg.se.blogg.se/

Tack för din kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: