- R o l i g t -

Gårdagen blev hur lyckad som helst,fast jag hade ju inte förväntat mig något annat heller!

Lisa,Pär och pojkarna var här igår.Vi grillade hamburgare som vi åt till middag.Det var väldigt sommrigt!Sen var det som det brukar vara.Tony och Pär försvinner någonstans och jag och Lisa sitter och pratar skit i soffan med alla barnen!Jag sjusade hem dom kring 22.00 eftersom Tony och Pär "fick" dricka någon öl igår.Det var verkligen kul!Detta måste vi göra om snart!

Och eftersom det var min morgon att stiga upp med Lucas så ville han ju inte sova lika länge som igår när mamma hade sovmorgon.Jag vill "bara" sova till 06.45.Och jag ska inte klaga,jag vet.Men jag var faktiskt riktigt trött i morse,men Lucas har sovit lite oroligt inatt.Fast vi kan nog ändå skratta oss lyckliga som aldrig varit uppe en natt med honom.Och våra "jobbiga" nätter innebär att Lucas vaknar kanske 3-4gånger och vill ha tutten.Så jag ska egentligen inte klaga.

Idag blir det att vara i solen hela dagen!Vi har nog planerat in en cykeltur med våran lilla familj.Fast vad som händer en dag som denna tror jag nog blir bra!


Tack för din kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: