- M å n d a g -

Då var det måndag igen,vardag alltså.Helgerna går så himla fort tyvärr.Man hinner ju knappt vara med.

Nu på morgonen har jag provat en ny variant för att Lucas ska ta sig fram på golvet.(Han tycker ju inte det är sådär jätteroligt att vara på golvet.Han vill helst sitta eller stå.)Men jag la ut majskrokar som i en linje på köksgolvet,och oj vilken fart han fick då!Nu har han racat hur mycket som helst,men bara dit jag satt majskrokar förstås.Men det tar sig!
Synd bara att jag inte har några batterier i kameran!

I veckan har vi inte alls mycket inplanerat.
Måste en sväng till stan för att köpa lite nya kläder åt lilleman.
Och BVC på Fredag.
Jag väntar även spänt på posten eftersom mina provsvar från gastroskopin borde komma snart!
Även ett telefonsamtal från komunen borde komma snart så att vi vet vart Lucas fått dagis.
Övrigt i veckan blir det nog några promenader om detta underbara väder håller i sig!

Nu ska jag dricka upp mitt kaffe och sedan ska jag ner på golvet och leka lite med lilleman!


Tack för din kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: