- L u l e å -

Som jag älskar Ugly Betty alltså.Synd bara att det endast är en gång i veckan.Fast då har man ju något att längta till.

Dagen blev inte alls då dålig iallafall.Jag,Lucas och mormor bestämde oss för att fara till Luleå (Storheden) en sväng.Sagt och gjort.Vi handlade inte särskilt mycket.Nya sängkläder till oss i limegrönt,nu ska det bli sommar i vårat sovrum!
Mer än så blev det inte.Men det var både skönt och roligt att hitta på något!
Blev även middag hos Lucas mormor och morfar idag.Riktigt gott,fast mamma gör ju alltid så god mat!

Imorrn är det mammaträff.Men jag ska till musdoktorn för cellprov så jag vet inte riktigt om vi hinner vara med.

Lucas sover iallafall nu,och pappan i familjen är ute och river.Jag tror jag ska hoppa i sängen eftersom jag är riktigt trött.Och jag hoppas verkligen att det är bättre väder imorrn!



Tack för din kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: