- H ä r l i g t -

Idag har vi haft besök av Lina och hennes lilla Amanda.Det var verkligen trevligt,Den blev att dricka en massa kaffe och sedan en liten promenad med vagnarna.
Precis vad man ska göra när vi har ett sådan här underbart väder!

Efteråt satte jag på Lucas cykelhjälmen och vi begav oss cyklande till Lucas mormor och morfar.Lucas gillar verkligen att cykla,och jag med för den delen.Det blev iallafall middag där och sedan cyklade vi hem!Tack för maten,den var riktigt god!

Ikväll har hela familjen varit på en liten promenad runt kvarteret bara.Men det är ju så juvligt ute att man helst inte vill vara inne.Och nu när Lucas är så stor och vill sitta i vagnen eller i cykelstolen är det ju nästan ett måste att vara ute!
Är man en riktigt utemänniska så är man!
Efter våran lilla prommis gick vi över till grannarna och drack kaffe och surrade bort nästan 2timmar!
Halv 8 kom jag på mig själv att Lucas skulle bada och sedan sova.Och han som brukar sova kring 8.
Men nu ligger han i sängen,fast han sover absolut inte.Han håller nog på med sina circusrörelser för fullt!

Morgondagen kommer nog bli riktigt kanon.Först blir det att shoppa loss med två riktiga hot mamas,Madde och Lollo.Blir nog även en räkmacka på röda lyktan och en jävla massa skitsnack för den delen också!
Ska bli riktigt kul!

Och imorrn på kvällen ska jag och Tony ut och äta själva.Första gången sedan lilleman föddes.Lucas ska få vara hos sin mormor och morfar 2-3timmar.

Behöver jag säga att morgondagen kommer nog bli lika fantastik som denna?


Tack för din kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: