- G o l v -

Denna dag har jag och Lucas inte varit hemma särskilt mycket.Tony har ju som sagt lagt in nymattan i hallen idag,och Pär var här och hjälpte honom.Så jag och lilleman for till Lisa och pojkarna för att hälsa på.Det blev en massa surr och lite bus med barnen innan det var dags för mig och lilleman att bege oss till lillemans mormor och morfar.
Tony dök förövrigt också upp där eftersom det var dags att grilla.Och oj så gott det var!Det finns nog ingen godare mat än just grillat kött.Synd bara att mormor jobbade,fast vi hinner ju grilla fler gånger!
Tack iallafall så mycket för maten!

Mattan blev hur fin som helst.Ska ta några kort och sedan lägga upp några bilder,bara jag hittar min digitalkamera.Är någon förvånad att jag slarvat bort det?Nä,jag tror inte det.
Tony håller på att spackla väggarna just nu,så det går verkligen framåt.Blir nog kanske att måla taken imorrn och tapetsering på Tisdag!Jag är så himla lycklig,plus att jag vill ha tillbaka min hall!

Jag och lilleman har iallafall badat nu ikväll och bara myst på.Han har just somnat för kvällen så jag ska sätta mig ner i soffan och försöka läsa klart boken jag lånat av Jessica!

Jag hoppas ni har en underbar Lördagskväll allesammans!


Tack för din kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: