- D a g g e -

Dagen blev faktiskt riktigt bra förutom detta hundknullarväder!
Vi har varit hos Lisa och Pär hela kvällen.Tony och Pär var mest i källaren och spackla medans jag och Lisa satt som vanligt?och pratade en massa skit.Och pojkarna var som vanligt överallt!Det är så roligt nu när Lucas faktiskt är lite med!

Dom ringde förövrigt från dagis också.Och jag fick det dagiset jag ville ha,nämligen Myran på holmen.Jag gick själv där när jag var liten och det är ju så himla fint där.Plus att det är väldigt nära mitt jobb.
Jag blev riktigt glad när dom ringde och sa det!
Så den 1sep är det dags för lilleman att börjas inskolas.
Nu känns han helt plötsligt väldigt stor,fast det är ju ett tag kvar ändå!

Nu ska jag lägga mig i soffan en stund innan jag också göra som Lucas,besöka John Blund!

Postat av: lena

hej hej, vilken avdelning på myran fick ni in lucas på, vi har nämligen julia där oxå.//lena

2009-04-28 @ 09:38:33
URL: http://lenajunttila.blogg.se/

Tack för din kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: