12/10-08

Ny dag,nya möjligheter!Nä,så dramatisk ska jag väl inte behöva bara.Igår var det iallafall mycket lugnt på kvällen.Jag och Lucas såg stjärnor på is och pappa Tony var mest ute och donade på.Vet inte riktigt vad han sysslade med,men alltid nått!

Idag blir det väl inte heller sådär fasligt mycket aktivitet.Ganska skönt faktiskt att inte göra så mycket.
Vi har starkt börjat fundera på att köpa en vedeldad bastu och ha här på gården.Vi får se hur det blir,men det lutar iallafall åt att vi köper en sådan iår.Då får det bli en ny skoter nästa år.Vi kommer väl ändå inte hinna köra så mycket iår.Och då känns det bara dumt att ha köpt en ny och inte kunna köra den.

Tony har varit uppe inatt med och mata Lucas.Det känns att det är guld värt!Jag får typ sova en hel natt till klockan åtta på morgonen,så jag känner mig rätt utvilad!

Nä,nu tror jag mammas lilla troll ska få lite käk!


Lucas kusin Alexander äter plättar alldeles själv!


En liten gladskit med grädde över hela sig!

Postat av: Jennie & Norah

Helgen har varit helt underbar!

I fredags köpte vi en massa karra och såg Idol.Gjorde god mat och fick främmande.Sen igår var mormor och morfar här och vi såg fotbollen och idag ska vi hälsa på farmor och farfar i hortlax :)

Vad har ni hittat på?



Lät inte tråkigt med bastu,då kommer jag gärna och occuperar den :)



Kram

2008-10-12 @ 11:53:41
URL: http://jennieohlund.blogg.se/
Postat av: Jennie & Norah

Jaa,jag älskar att sitta i soffan med familjen,tror inte att det finns något bättre? :)



Trodde aldrig att man skulle säga sovmorgon till åtta,rätt häftigt!

Idag sov Norah till 9.30,vilket är rekord.Men då somnade hon rätt så sent igår iofs!

Hur länge brukar Lucas sova om mornarna?



Lät inte tråkigt!Bastu är så jäkla härligt!

Det ska jag ha när vi skaffar hus :)



Kramkram

2008-10-12 @ 12:37:20
URL: http://jennieohlund.blogg.se/
Postat av: Emmeli

Det var jättekul att träffa er med!

Hoppas bara att Lucas vill vara vaken en stund nästa gång :D



Skönt att du har tagit ett beslut iaf.

Nu kan du ju få en helt annan avlastning också.. Vilket jag faktiskt saknar.

Men om några månader är det min tur, kanske tidigare :) Hur mycket och hur ofta äter han då?



I helgen tar vi det bara lugnt. Så skönt!

Kan du på något sätt maila ditt nummer förresten?

Kramar!

2008-10-12 @ 16:47:12
URL: http://emmeliwikman.blogg.se/
Postat av: lisa

men vad är det jag ser om inte världens sötaste pojke, hahah, iallafall i min värld.

2008-10-12 @ 19:27:50
URL: http://lisamarcus.blogg.se/
Postat av: Sofia

FÖRLÅT! Hann inte höra av mig när jag var i Piteå sist. Tiden bara rann iväg för mig. Hoppas att ni har det bra iaf.

Har blivit en nördig bloggare jag med nu =). Som att man inte borde göra annat när man har lite tid över...=)

2008-10-12 @ 21:02:48
URL: http://sofiafranzen.blogg.se/
Postat av: Jennie & Norah

Det är betydligt skönare att lägga sig tidigt och stiga upp tidigt,än tvärtom.Man hinner sjukt mkt på mornarna om man stiger upp i tid.Men tiden flyger ändå fram och hips vips så är det kväll :)

Norah somnar oftast mellan 21-22 och sover till 07-09.Väldigt olika vilken tid hon vaknar,annars har hon rätt så fasta tider.

Sover Lucas länge på dagarna?

Förut kunde Norah sova 5-6 timmar i sträck,nu tar hon bara powernaps :)



Mysigt med vedeldad.Helt rätt!

Tänk en kall öl och en bastu.Ojoj,finns det nåt bättre?:)



I veckan har jag inte planerat nåt.Ska väl gå på stan.Blir nån sväng på dollars.Sen ska mamma åka till IKEA så jag ska skicka med en lååång shoppinglista med henne,hihi!

Ni då?



Kramkram!

2008-10-12 @ 21:46:01
URL: http://jennieohlund.blogg.se/
Postat av: Jean

haha..så söt ^_^

2008-10-13 @ 10:48:25
URL: http://kurosmurfen.blogspot.com/

Tack för din kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: