1/11-08

Vad tiden går fort alltså.Våran lilla älskade trollunge är redan 10veckor.Det var ju som nyss vi plussade.Men det är snart ett helt år sen.Jag och Lucas mormor har till och med rensat ut Lucas garderob nu i veckan.Tagit bort alla kläder som är försmå.Han blir ju som sagt inte nå minde.Snart är han 15..
Men vilken tur att jag aldrig blir äldre!

Det blev inte riktigt som vi planerat igår.Det blev middag hos Lucas mommo och moppa istället.Kotteltter i ung,hur gott som helst.Vi var heller inte ute och gick som vi hade sagt vi skulle göra.Men vi bestämde oss för att grilla och ta den där promenaden idag istället.Så det får bli så!

Tony ska och jobba idag.Inte så roligt kan jag tycka,och det tycker ju inte han heller.Men man får se på pengarna istället.Han ska ju faktiskt vara hemma och jobba i veckan.Så vi får ha han hemma hela veckan.
Vilken lyx va?

Nu ska jag försöka få på mig några kläder och sedan försöka sminka upp mig lite.Känner mig som en zomibe idag faktiskt.
Men med lite kaffe brukar det ordna upp sig!


Tack för din kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: