- S a k n a -

Då var typ allt klart för dopet.Prästen har varit här och vi har gått igenom dopet.Det känns mycket bra.Jag har till och med hunnit med en promenad till affären och införskaffat kvällens middag.Lucas sover så sött i sin vagn ut i det fina värdet.

När Tony slutat jobba ska vi in till stan och titta på någon tröja till han och en BH till mig.Som sagt,jag har aboslut inga bröst kvar.Det ekar riktigt i bh´n.Så efter nästa barn blir det att hälsa på farbror doktorn kan jag lova!

Imorgon ska iallafall jag och Lucas ta en promenad me Madde och Ellie.Ska bli riktigt roligt!Hoppas vi får lika bra väder som idag,det är riktigt gudomligt ute!


Tony och Robban i Gve.(Skoter körning.)

Jannice och Robban på Robban skoter.

Jag,mamma och Tony på våra skotrar.

Jag ska erkänna en sak:
Jag kommer att sakna detta liv.





Postat av: Annika

Jag har utmanat dig

2008-11-11 @ 17:29:25
URL: http://charishblogg.blogspot.com/

Tack för din kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: