- P r o m e n a d -

Idag har jag och Lucas varit på promenad med Madde och Ellie.Och som sagt,mycket trevligt!Det måste vi absolut göra fler gånger!

Och imorgon är det den efterlängtade mammaträffen!Vad jag längtar.Jag var ju jävligt hängig förra veckan och kunde inte vara med.Så jag längtar hur mycket som helst!Det är så himla roligt att träffa tjejerna och alla bäbisar!Det blir hos Madde imorrn med Lunch på menyn!Nä,som sagt.Ska bli himla roligt!

Nu ikväll hade jag tänkt att få fara iväg en sväng och sola.Och sedan skulle Tony flytspackla nedanför insatsen,så att vi kanske nångång får tummen ur.....och börjar klinkra!



♥.Vi tänker på dig Monica.♥




Postat av: Monica

Tack så mycket vännen! Det värmer i hjärtat mitt.

Se nu till att ha riktigt trevligt imorgon. Kramar!

2008-11-12 @ 23:20:16
URL: http://moonkan.blogg.se/
Postat av: Madde & Ellie

Tack själv för igår. Det måste vi verkligen göra om :)

Nu måste jag ta och städa undan lite här innan ni kommer, ses snart!

Kramar!

2008-11-13 @ 07:20:32
URL: http://maddelindstrom.blogg.se/

Tack för din kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: