- P l a n e r -

Vad händer för oss i veckan då?


Tisdag:Jag och mamma ska fixa lite gardiner här hemma hos mig.Senare kom Jessica och höll mig och Lucas sällskap.

Onsdag:Promenad med Madde,Ellie och Lollo,Jack.Känns att det behövs en promenad eller två.Senare på kvällen ska jag till Jessica och kakla.Har lovat att göra det!

Torsdag:Då är det veckans mammaträff hos mig.Så jag håller på att klura ut vad jag ska bjuda på!Ska bli lika roligt som alltid!

Fredag:Det blir nog bara fredagsmys för våran del då.Tror jag iallafall!

Lördag:Har inga planer än,så kom gärna med några förslag.Är öppen för allt!

Söndag:Samma som Lördag.Vi hittar gärna på något roligt att göra!

Postat av: Jenny

Thanks:) Ja men kanske en fika på stan imorgon?

2008-11-18 @ 16:36:56
URL: http://jeanny.blogg.se/

Tack för din kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: