- P i g g -

Vi fick en lika fin natt inatt också!Det är vekligen underbart.Lucas är helt underbar!Men det visste vi ju som sagt redan när han föddes!
Jag och Lucas har hunnit vara till Luleå med Lucas mormor nu på morgonen.Köpte det sista till dopet,men nu har hittat kläderna jag ska ha på mig!Allt är fixat nu,och imorrn kommer prästen hit.Så jag är faktiskt ganska lugn inför Lörda.

Jag känner mig hur utvilad som helst idag!Full av energi!Synd bara att Tony måste jobba ikväll.Men det är sista kvällen på de där satans jävla jobbet.Jag hatar det verkligen,men det är ju som sagt fina pengar.Man får se det så!

Jag skulle vilja hitta på något i dag/kväll!Känner mig så himla pigg!Någon som har lite att göra,får gärna höra av sig!

Postat av: Erika

Jag har alltid lite att göra ;)

2008-11-10 @ 13:55:47
URL: http://stordocka.blogg.se/
Postat av: Erika

Ja det hade varit riktigt skoj att se hur ni bor. Skulle absolut kunna komma förbi i veckan :)



Är det någon dag som inte passar för dig, så jag inte kommer på att komma mitt uppe i något annat :)?

2008-11-10 @ 15:04:41
URL: http://stordocka.blogg.se/

Tack för din kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: