- J u l m i r a k e l ? -

Detta inlägg hänger ihop med föregåeende inlägg.


Som jag skrev i mitt förra inlägg så hade jag ju funderingar på varför många av mina gamla kompisar hade hamnat i "drogträsket."

Jag skrev ju att jag inte ens vet vart en av mina absolut bästa vänner har tagit vägen.Jag vet inte ens i vilket land hon bor i.Tragiskt kan jag tyckte,vi var ju jämt med varandra.Men tyvärr så bestämde hon sig för att flytta tillbaka till Cypern till sin pappa och då blev det ju som alltid.Man skriver och mailar i början typ hela tiden.Men efter ett tag så blir det mindre och mindre mail,och till slut så har man tappat bort varandra.

Men till saken hör att jag och Lucas följde Lucas mormor och morfar på ClasOlhson igår och där träffar jag ju Cassandras mamma!Helt otroligt va!?
Ibland så tror jag faktiskt på mirakel,eller kanske det var ödet?
Jag blev så himla glad när jag träffade henne!Och det visade sig att Cassandra flyttat till Tyskland med hennes kille,så dom bor där nu!
Tänkt att man varit bästa kompisar och man vet inte ens vart hon bor?
Hon mår då iallafall bra och jag fick hennes mobilnummer och hennes hemnummer.Så jag skickade ett sms till henne och fick tillbaka ett nästan direkt!
Tyvärr kommer hon inte hem till jul,men förhoppningsvis ska vi väl få träffas igen någongång!
Jag är så himla glad att jag äntligen efter några år av tystnad får prata med henne igen.

Kanske är det ett tidigt julmirakel?

Postat av: Erika

Gud vad roligt att du hittat åt henne :)



Det var också jätte roligt att komma och se hur ni bor, skit fint hade ni det! Jag får ta och bjuda dig till oss någon gång nu :)



Kram

2008-11-26 @ 10:26:36
URL: http://stordocka.blogg.se/
Postat av: Erika

Hej!

Gud vad roligt att jag hittat hit, har tänkt på dig sen vi hördes men tyvärr hade jag ju inte kvar ditt nummer... Ett STORT grattis till sonen!

Hoppas allt är jättebra med er och att livet som nybliven mamma känns underbart för dig (för det mesta iaf);D



Många kramar från Erika i Umeå

2008-11-26 @ 18:16:30
URL: http://www.gymguiden.com/erika.htm
Postat av: Jessica

Tänkte skriva till dig att hon bor i Tyskland nu men ser nu att du redan fått reda på det =)

Jag jobbar med en som känner hennes mamma. Kramar

2008-11-28 @ 17:57:38
URL: http://jessicatommy.blogg.se/

Tack för din kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: