- J u l -

Jag har börjat lite smått att julpynta nu.Man hinner ju inte så mycket på dagarna när man har en liten Lucas.Så jag passar på när han sover.Jag har en sådan himla härlig julkänsla iår alltså!Men det kanske har att göra med att vi har Lucas nu?
Vi plussade ju faktiskt två dagar före jul förra året,så på sätt och vis fanns han ju med då.Men han var ju VÄLDIGT liten förstås!
Idag är det faktiskt exakt ett år sedan jag fick mens för sista gången.Och hur vet jag det,tänker ni?Jo,vi skulle nämligen på skoterfest den 24november förra året och jag vaknade med blod i trosan och blev grymt irriterad eftersom det inte är sådär jättekul att fara på fest när man har mens.
Nu vet ni alla det!

Jag och Lucas har även hunnit vara på föräldragruppen på BVC.Kom dock lite sent eftersom jag helt glömde bort tiden.När träffen tagit slut så var jag och mina medmammor och fikade på hansens.Riktigt trevligt,det måste vi verkligen göra om!


Ikväll myser vi framför brasan i vårat "juliga" hem.

Postat av: jenny

hahaha man e no adlrig redo för att se moder naken hehehe åå nu vill aj juh se prinsen han e så sjukt söt fan nu vill ja oxå ha barn haha kanske ska jag ge johannes en riktigt överaskning till jul MOaahahah jo bara bra med mej ! sjelv då?=)

2008-11-24 @ 19:35:30
URL: http://killerprincess.blogg.se/
Postat av: jenny

hahahaha han belv ju rörd över det vackra han skapat han täntke wooow ja e verkligen duktig hehehe!ahhh d e lär vi gö msåte juh spana in söt hehe jaa den juklappen funkar ju då hummm ska fundera på de tänkte köpa ett gutiar hero world tour men va fan de där vet ja juh går hem heheheh ! får skylla på dej sen om han blir missnöjd ehehe han får reklmera till dej hehehe! inte mycke söker jobb e på nått tjafs som komunen ordnat lär juh bli där ett tag me tanke på hur enomrt mycke jobb de finns nu hehe! haha ja kan fata att du e ltie sliten fan du har juh fullt upp hela tidne juh

2008-11-24 @ 20:46:29
URL: http://killerprincess.blogg.se/

Tack för din kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: