- H e l t s j ä l v -

Igår var jag själv i nästan fyra timmar.Och ska jag vara ärlig var det grymt skönt,få änga sig lite åt sig själv ett tag.Fast jag sov ju i nästan två och en halv timme.Man har ju lite sömn att ta igen!
Iallafall,Tony och Lucas var hos Tonys farmor och hälsade på.Tony har ju varit borta och jobbat hela förra veckan plus att han har jobbat hela helgen.Så jag har haft Lucas 24timmar om dygnet.Så det var lite skönt med egentid.Men det var ganska roligt när min killar kom hem också,man är ju inte van att vara själv!

Tony jobbar hemma i veckan,eller just nu är han nog i Luleå och jobbar.Men han sover iallafall hemma.För träffas kommer vi ändå inte att hinna göras denna vecka eftersom han måste jobba hela kvällarna.Man får tänka att det är fina pengar.För så roligt är det ju inte att vara själv.Men om någon vecka ska väl allt vara normalt igen.Det har blivit mycket jobba för Tony nu.

Imorgon blir det iallafall lunch på stan,med Madde och Ellie,Lollo och Jack och kanske Sandra och Nora?Det ska bli mycket roligt.Det är så himla roligt att träffas alltså.
Jag och Tony och Lucas var faktiskt och hälsade på Lollo och Robin och Jack i lördags.Mycket trevligt,och tack för kaffet!Det måste vi verkligen göra om.

Nä,nu ska jag försöka fixa till mig innan Lucas vaknar.Min Fredrik ska komma ikväll och hålla mig och Lucas sällskap medans Tony jobbar!


♥Mina pojkar,Jag älskar er♥

Postat av: Jennie och Norah

Lyckos dig!:)

Jag blev precis klar,så nu är det bara handlingen som är kvar!



Norah ler jämt!Men hon är mer reservera när hon är typ,på stan..Självklart! :)

På kvällarna när hon är trött är det lite mer sparsamt,men annars är hon glad jämt.



Ante har ju blitt arbetslös nu,så han ska vara hemma nån månad,och det är sååå skönt!

Men samtidigt skulle jag bli tokig om vi bägge gick hemma en hel vinter!:)

Så i veckan ska jg tvinga med honom på en IKEA-tripp,sen har vi mammaträff på torsdag,sen ska vi fira en kompis på lördag som fyller år.

Vafd ska ni hitta på? :)

2008-11-03 @ 14:42:08
URL: http://jennieohlund.blogg.se/
Postat av: Maria

Kunde inte hålla med mer :) Vilken söt liten kille ni har förresten!

2008-11-03 @ 15:04:02
URL: http://lose.blogg.se/
Postat av: Erika

Tack! Jag är nästan 100% säker på att det var på KappAhl. Ibland har man minne som en guldfisk.



Alltså jag kan ju alla dagar hela veckan så det är nog lättast om ni bestämmer. Än så länge kan jag ju planera utifrån mig själv bara.



Kramar!

2008-11-03 @ 15:37:44
URL: http://stordocka.blogg.se/
Postat av: Emmeli

haha, jag vet! :D



Kanske följer imorgon på stan. Ska vara på bvc klockan 13, så det beror på när det var tänkt? Lollo sa nåt om 11 tiden?



Vilket fint kort på Tony och Lucas :)

2008-11-03 @ 17:43:02
URL: http://emmeliwikman.blogg.se/
Postat av: Maria

BF är den 9e december. Med andra ord ca 4 veckor kvar. Himla spännande alltså... Vi har just varit och köpt en bilbarnstol. Vilken djungel...

2008-11-03 @ 19:03:15
URL: http://lose.blogg.se/
Postat av: Jennie och Norah

Nu har vi nog bägge handlat och städat,så jag tror vi är lika nöjda för tillfället :)



Jaa,jag älskar IKEA.Synd bara att man har så taskig mammapeng!Får buga och be framför Ante,kanske har betalar ;)



Nej precis,jag har försökt förklara för Ante att jag pallar inte att vi bägge är hemma en hel vinter.Finns ju ingenting att göra här i Piteå heller.Så somsagt,tror man kan gå varandra på nerverna.Verkar inte finnas nåt mellanting,antingen jobbar dom som tokar,eller så ingenting alls,haha!



Kul med en fullspäckad vecka!

Det har vi också,riktigt kul!Blir bowling imorgon,kanske IKEA på onsdag,mammaträff torsdag och kalas lördag.Alltid kul när det händer nåt :)



Har du börjat köpa några julklappar?

Jag ska kika lite på internet nu,alltid bra att vara ute i tid:)

Och förstår du så många julklappar våra barn kommer att få??Herregud,men kul är det,hihi!



Kramkram

2008-11-03 @ 20:03:39
URL: http://jennieohlund.blogg.se/
Postat av: Jennie och Norah

Ja men snacka om det!!

Jag har noll fantasi när det gäller matlagning.Har aldrig varit speciellt intresserad av det,men nu är det mkt roligare.Men då kommer man inte på nåt,så det blir samma gamla vanliga varje dag.Tänk när man blir less det,då äre illa :)



Nix,bara lite smågrejer.Ska även passa på att handla julsaker där.Billigt och bra :)



Ja vad hade man gjort utan sina föräldrar!?

Dom är bara bäst!



Jag brukar också vara ute i sista minuten,men nu har jag faktiskt köpt ett par stycken på internet.smidigt och bra :)

Men jag håller med,har alltid varit så tajt med tid förut när man jobbade.Nu har man all tid i världen,så förhoppningsvis slipper man stressa.



Så du får också mkt julklappar?

Vi får alltid miljarder varje år,trots att man börjar bli gammal :) Men detta år tror jag Norah klår mig.Åh,jag älskar julklappar!Både att ge och få :)

Önskar ni er något speciellt?

Något ni ska passa på att önska till Lucas?



Kra

2008-11-03 @ 21:08:12
URL: http://jennieohlund.blogg.se/
Postat av: Erika

Ja det är så sant så. Ibland känns det som man lever själv, men det måste vara extra jobbigt för dig när ni har Lucas.



Ja absolut :) Du kan ju slänga iväg ett sms eller skriva i bloggen när du vet hur veckan ser ut. Trevligt trevligt :)



Kram!

2008-11-04 @ 12:08:18
URL: http://stordocka.blogg.se/
Postat av: jessica

Hej! Jo det är bara fint. Hur är det själv? Vi måste ju ses nån dag =) Kramar

2008-11-04 @ 14:03:30
URL: http://jessicatommy.blogg.se/
Postat av: Maria

Nä, vi har inte tagit reda på könet. Vi gillar båda överraskningar så det kändes ganska naturligt :) Dock är det svårt att hålla sig. Man är ju såklart nyfiken. Men alla skrönor pekar på en tjej. BM tror däremot att det är en kille :) Vi får se. Hur gammal är eran lillskrutt nu? :)

2008-11-04 @ 20:15:18
URL: http://lose.blogg.se/

Tack för din kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: