- H e l g -

Idag har vi varit och tagit 3månaderssprutan!Det gick ganska bra faktiskt,bara lite gnäll.Men det gick över ganska fort.Vi mätte och vägde honom också.Håll i er nu,60cm och 6195g.Våran undberbara pojke har växt hela 13cm på 3mån!Han växer så att det knakar.

Jag och Lucas var även förbi mitt jobb idag.Jag saknar folket faktiskt.Det är så himla roligt att träffa alla "gubbar".Ska ju faktiskt på firmafest den 13dec.Första kvällen jag kommer vara utan Lucas.Jag gruvar mig faktiskt redan,och ändå har jag inte tänkt dricka.Det är så fort man blir för full när man är ute på killarna,tro mig!(Jag har lite erfarenhet av det.)
Vi ska iallafall äta julbord och bowla,kul kommer det nog att bli!Någongång måste ju vara den första..

I helgen blir det nog inte så mycket för familjen.Bara mys tror jag,vilket kan vara ganska skönt.Nästa helg har vi lite uppbokningar,så det ska bli skönt att bara softa nu.
Fast jag längtar grymt mycket till nästa helg eftersom vi ska ha parmiddag med Madde,Marcus och Louise,Robin. och förstås småälsklingarna!
Det blir nog trerätters.
Ska bli så himla trevligt!

Nä,nu ska jag gå och softa lite innan våran rumpnissa hade tänkt vakna!


Är det bara jag som aldrig känt mig så vacker som jag gjorde när jag var gravid?
Jag skulle kunna gå och vara gravid jämt,eftersom jag aldrig varit så himla vacker!

Jag v.36

Jag nu.
Inte alls lika vacker!



Tack för din kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: