- L i t e r o a r s m å -

Vilken egenskap vill du helst se hos andra? Att dom är ärliga.
Hade du något smeknamn när du gick i skolan? Emmi,Empa,Emlan och säkert massa mer namn.
Hur var du som barn? Livlig,nyfiken ville nog aldrig sitta still.Fast det kan jag ju inte nu heller!
Varför bloggar du? För att jag tycker det är roligt.Och att kunna lätta på trycket också.
Betyder kärlek mer för dig än vänskap? Det finns inte en kärlek utan vänskap och inte en vänskap utan kärlek.
Vad kan man leva utan? Det mesta faktiskt.
Vilket är viktigast hos din partner? Snäll,rolig,ärlig och att han älskar mig såklart!
Har du funnit Harmoni i ditt liv? Ja,faktiskt.Jag har blivit en svensson,man jag bara ÄLSKAR det!
Hur ofta lagar du mat hemma? För det mesta,när vi inte äter hos någon annan.
Vad skulle du göra med ett friår? Ta med familjen till Canada och bara köra skoter ett helt år!
Vilket lands matkultur tycker du bäst om? Jag måste nog säga att jag gillar Svensk mat mest ändå.
Hur svarar du i telefonen? Hej det är Emmeli,Heeeej eller Ja?
Är du pinsam på fyllan? Ibland kan jag nog vara det,fast det kan jag nog vara nykter också!
Vilken var din första konsert? Det kommer jag inte ihåg.Jag är inte så mycket för konserter.
Hur ser folk dig? Det vet jag ju inte?Kanske pratig,sprallig och ganska rolig?Stor i orden liten på jorden kanske?:)
Människa som gör dig glad? Ni vet vilka ni är!
Favorit tv-program? UglyBetty.
Hur ser en perfekt ledig dag ut för dig? Jag och Lucas vaknar och jag känner mig rätt utvilad.Lucas är på strålande humör hela dagen,och kvällen!
När grät du senast? För en timme sen,men det var glädjetårar!
Är du vidskeplig? Ja.
Vad skulle du vilja ändra i ditt liv om du fick ändra på vad du ville? Det tänker jag då inte skriva här!
Skulle du vilja vara med i kungafamiljen? Njae.En vecka kanske?Men man skulle ju vara rik.. 
Vad har du alltid velat göra men aldrig vågat? Raka av mig håret.Jag vill göra det än,men jag vågar inte!
Vart går din drömresa? Canada och köra skoter!
Vem är ditt drömragg? Cristian Bale.
När blir man vuxen?  Inte då jag iallafall.
Vill du säga förlåt till någon? Ja,men det skulle jag nog säga öga mot öga och inte här!
Vem är din hjälte? Min familj,utan dom skulle jag inte vara någonting!
Tror du på gud? Ja,på nått sätt!Jag vill tro att det finns någon som bara vill oss väl!
Vilken dokusåpa skulle du helst vilja vara med i? Extreme Makeover.Skulle vilja fixa till min "babykropp"!
Vad skulle du helst vara - snygg eller lycklig? Jag är ju inte snygg men lycklig.Så jag måste nog säga lycklig då!
Vad är lycka? När jag ligger i sägen och jag har Lucas på ena sidan och Tony på andra sidan om mig.
Vilka personer beundrar du? Ensamstående mammor.Fast alla mammor egentligen!
Vem var din första kärlek? Johan i mellanstadiet.
Vem har makten i ditt liv? Lucas,utan tvekan.Han bestämmer det mesta!
Har du någon dold talang? Många!
Har du mobbat någon? Ja,Tyvärr.
Vilket djur skulle du vilja vara?
Har du någon fobi? Ormar.
Vad är det pinsammaste du gjort? Det är ganska många saker.
Har du snattat någon gång? Ja.
Hur ser din framtid ut? Ljus.Hoppas jag iallafall!
Vem skulle du vilja ha hos dig nu? Tony,men han är och jobbar.
Samlar du på något? Pengar.
Skulle du vilja bo i något annat land? Nä.
Saknar du någon just nu? Ja.


Tack för din kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: