- N y t t å r -

Sammanfattning av 2008, snart är det nyår!



1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Fött underbaraste Lucas.

2. Höll du några av dina nyårslöften?
Nä,jag tror inte det.

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Jag!

4. Dog någon som stod dig nära?
Nej,och bra är ju det!

5. Vilka länder besökte du?
Inga förutom Sverige då.

6. Är det något du saknar sen åren tbx som du vill ha år 2009?
Ja,skotern.Men annars tror jag det kommer bli ett minst lika bra år!

7. Vilket datum från år 2008 kommer du alltid att minnas?
Många,men här kommer några.
30mars,Vi får se våran bäbis på UL.
1Juni,jag slutade jobba för att jag skulle få Lucas.
4Augusti,Mosters snygging Alexander fyller 1år.
23Augusti,vi blir föräldrar till världens underbaraste pojke!
29Augusti,Tony fyller 26år.
26Oktober,Jag och Tony firade 7år tillsammans!
15November,Lucas döps.
23December,Lucas "fyller" 4månader och provar potatispuré för första gången!
Det är faktiskt många mer datum jag kommer ihåg,men det skulle bli så himla låååångt!


8. Vad var din största framgång 2008?
Att jag blivit mamma.

9. Största misstaget?
Förstört våran nya bil,men det är fixat nu.Men vi blev 4000kr fattigare för mitt misstag.

10. Har du varit sjuk eller skadat dig?
Ja,B12 brist och just nu livmoderinflamation.Men annars har jag varit pigg och kry!

11. Bästa köpet?
EmmaLjunga Citycross och en Jungelgunga till Lucas.Och bilen såklart!

12. Vad spenderade du mest pengar på?
Förmodligen Lucas!

13. Gjorde någonting dig riktigt glad?
Ja,Lucas kom ju till världen.

14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2008?
Välkommen till världen,eftersom vi hade den på Lucas dop.Skitlåten I´m Yours.Jag verkligen hatar den,men den kommer man nog ändå att komma ihåg.

15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Mycket gladare!

16. Vad önskar du att du gjort mer?
Solat kanske?

17. Vad önskar du att du gjort mindre?
Inget.

18. Hur tillbringade du julen?
Med familjen såklart.hemma i vårat hus.

19. Blev du kär i år?
Ja,i Lucas såklart!

20. Hur många one night stands?
Inget,men det har jag ju aldrig haft eftersom jag var rätt ung när jag träffade mannen i mitt liv.

21. Favoritprogram på TV?
Ugly Betty.

23. Bästa boken du läste i år?
Otrogen på öppen gata.

24. Största musikaliska upptäckten?
Jag är egentligen inte så mycket för musik.

25. Något du önskade dig och fick?
Våran pojke!

26. Något du önskade dig men inte fick?
100miljoner kanske?

28. Vad gjorde du på din födelsedag 2008?
Vi firade mig på Lucas dop,dagen innan.Så jag kommer inte ihåg vad jag gjorde egentligen.


29. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Nä.

30. Hur skulle du beskriva din stil år 2008?
Jag blev en mamma med spya på alla mina kläder!

31. Vad fick dig att må bra?
Lucas,Tony och familjen.Och mina B12 tabletter.

32. Vilken kändis var du mest sugen på?
Cristian Bale.

33. Vem saknade du?
Morfar.Skulle så jättegärna vilja att han fick träffa Lucas.

34. De bästa nya människorna du träffade?
Alla underbara mammor jag lärde känna!Dom är helt underbara!

Postat av: Madde

Det har vart skoj att lära känna dig med under 2008 :) Hoppas du känner dig kryare snart så får vi ta middagen då istället!

Gott nytt år!

Kram

2008-12-31 @ 14:46:12
URL: http://maddelindstrom.blogg.se/

Tack för din kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: