- S t a d e n -

Idag har vi varit på stan med dom andra snyggmammorna.Och som alltid,lika trevligt.Blev dock inget speciellt köp för mig.Vi satt ändå mest på Café RödaLyktan och fikade,och surrade såklart.
Vad jag tycker om dom brudarna alltså!Helt underbara!Vi har så jävla roligt tillsammans,

Imorgon har jag faktiskt inte speciellt planerat,så vi får väl se vad vi hittar på.Förhoppningsvis någon roligt!

Nu ikväll gör familjen inte sådär jättemycket.Lucas är inte på sitt bästa humör ikväll.Vet inte riktigt vad det är,men just nu så powernappar han iallafall.
Både Lucas och Tony är ju som vanligt hur söta som helst!
                





Jag måste nog vara den lyckligaste i hela världen.
Jag har världens underbaraste killar!

Postat av: Emmeli

SötLucas!



Vi fick faktiskt en tomtedräkt av farmor idag. Ska bli kul átt testa den sen :)



Jo, himla trist faktiskt :( Dom där jäkla behandlingarna är alltid mitt i allt. Men som sagt, på fredag träffas vi ju! Och då ska vi smida planer som aldrig förr :D



Hoppas ni får en mysig kväll! Kramar

2008-12-02 @ 20:27:15
URL: http://emmeliwikman.blogg.se/
Postat av: Sandra och Lovis

hahaha... ja, då har jag väl också gjort en "Emmeli" i år.

Har inte köpt nå klappar än,

och jag har typ inte pyntat nå heller.

Känns lite trist, men man får fara hem till andra och julmysa där istället! =)





2008-12-02 @ 21:19:48
URL: http://spikesandra.blogg.se/
Postat av: Jennie och Norah

Precis!

Fast samtidigt är det gott om tid att köpa julklappar.Det är trots allt några veckor kvar.Men jag är iaf en sån som vill ha allting klart och slippa tänka på det sen,slappna av helt enkelt!



Vi ska fira julen på 2 ställen;Först i Hortlax hos Antes föräldrar,och sen i Långnäs hos mina!

Ni då?

Tror ni att Lucas får nå mkt julklappar?

Jag tror dom kommer att drunka i dem :)



Kramar!

2008-12-02 @ 22:05:55
URL: http://jennieohlund.blogg.se/
Postat av: Sandra och Lovis

jadu, jag har faktiskt inga planer alls i veckan!

Vi kanske ska fara och bada på fredag med Lovis om vi ids och Lovis blir mindre snuvig.

Vad ska ni hitta på i veckan då?

2008-12-03 @ 11:37:32
URL: http://spikesandra.blogg.se/

Tack för din kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: