- S k o t e r -

Det känns bättre idag,fast ändå inte riktigt på topp.Men snart tror jag det börjar odna upp sig.Tror faktiskt att jag ska våga mig ut på en promenad med vagnen idag.Har inte typ varit ut sen jul.Så det kanske är dags?

Igår så satt vi och räknade,hit och dit.Förhoppningsvis så ska jag ju få sålt min skoter såld snart.Och då tar jag ju Tonys Summit -07.Och Tony ska ju köpa en Renegade.Och jag kommer ju få lite pengar för min.Så vi har räktnat hit och dit som sagt.Och när jag får såld min så köper nog Tony sin nya redan iår!SWEET!Och ändå kommer vi ha råd att betala sulan till garage kontant i sommar.Inte dåligt.
Vi kommer ju nte köra våra alla mil,som vi brukar göra.Men jag vill absolut inte vara utan skoter.Någongång finns det ju säkert någon barnvakt,så vi får köra lite.
Lite statusprylar måste man ju få ha fast man är småbarnsförälder!
Vi skulle nog ha hunnit köra gode många mil redan om vi inte haft Lucas.Men jag ångrar inte Lucas.Tro inte det.
Men något måste man ju få sakna?Bara vakna på morgonen och komma på att bara fara och köra,enbart leka!Det är så jävla sweet.

Nä,nu ska jag gå och ta mina medeciner,synd bara att jag blir så yr och pömsig av dom.

Postat av: Linda

lucas får gärna vara hos oss nån dag om det behövs barnvakt =)

2008-12-29 @ 10:40:25
URL: http://lindta.blogg.se/
Postat av: Linda

det tycker jag att ni kan göra! men vi far till arjeplog idag och blir där till helgen nån gång, så vi är inte hemma så ni vet :]

GOTT NYTT ÅR på er!!

2008-12-30 @ 09:49:49
URL: http://lindta.blogg.se/
Postat av: Monica

japp, aldrig nåt före 12. Nu är jag ju uppe rätt sent, men ibland vill man kanske krypa under täcket tidigare, men det vill inte Anton :P Han ligger inte o skriker utan är mest lite grinig och bökar på. Kan hända att han har lite småont i magen också ibland. Men oftast är han bara kinkig.



Skönt att Lucas kommer i säng vid en bra tid så ni får ha kvällen för er själva. Kan vara skönt med såna stunder ibland.



Anton vaknar lite olika, men nu imorse vaknade han vid 08.00 så vi fick iaf sova en bra stund iaf. Men ibland kan han vakna en vända under natten också. Det är väldigt olika..

När vaknar Lucas på morgon?



Vart ska ni fira nyår?

Kraam

2008-12-30 @ 13:42:26
URL: http://moonkan.blogg.se/
Postat av: sandra

fin blogg :)

2008-12-30 @ 21:04:31
URL: http://www.sandraaz.se

Tack för din kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: