- M y s -

Vad händer idag då?
Det var egentligen menigen att vi skulle julmysa med snyggmammorna idag.Dricka glögg,äta pepparkakor och lyssna på julmusik.Riktigt riktigt mysig!Men det får bli på måndag istället!Då har man ju något att länga till illafall!Snyggmammorna  är ju som sagt helt underbara!

Vad blir det istället för Mamma och Lucas del idag då?
Ja,vi har inte riktigt hunnit bestämma det än.Men jag känner mig riktigt riktigt pigg idag,och det är ju inte alla dagar man gör det som småbarnförälder.Eller hur?
Funderade ett svagt ögonblick på stan,men nej?
Sen funderade jag på att ta en promenad,men det är tråkigt att gå själv.
Så vi får väl se vad vi kan hitta på!

Postat av: Erika

Hade jag inte haft den här JÄVLA skolan så hade jag hittat på något med dig..



Hoppas dagen och helgen blir bra!

Kram

2008-12-05 @ 11:39:04
URL: http://stordocka.blogg.se/

Tack för din kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: