- M y s -

Vi ska nog få ett barn till snart,om allt går som det ska!

Jag behöver väl inte säga att 2008 har varit ett helt magiskt år?Det har ilallafall varit det bästa året jag har varit med om.Men det är nog för att vi fick bli föräldrar till världens underbaraste prins.Vad vi älskar dig Lucas!Och jag tror 2009 kommer bli ett riktigt kanon år!Man har så otrroligt mycket att se framemot när man har en liten knodd!
Tänkt att dom kan göra livet helt underbart!

Våran lilla familj ska bara vara hemma ikväll och mysa.Vi har hyrt en film som vi hade tänkt se när Lucas kryper till kojs.Så vi ska bara mysa och äta godis.Var ju egentligen meningen att vi skulle bort ikväll,men halva Piteå är ju sjuka.Och jag blir så jävla dåsig av mina medeciner som jag äter,så hemma får det blir.Jag tror faktiskt inte ens jag kommer att vara vaken til 12slaget,men vad gör det?Det kommer ju fler nyår!
Egentligen är jag nog inte sådär jätte mycket för nyår,eller rättare sagt.Jag bryr mig inte så mycket.Det enda jag egentligen bryr mig om just nu är att få vara med mina pojkar som jag älskar så otroligt mycket!

Nä,nu ska jag bara mysa in det nya året!

GOTT NYTT ÅR ALLESAMMANS!


Postat av: Jenny

aahhaaa okej för mej blir de oxå lungt dricker juh inte längre he gär svinigt haah ska till hajnas grannar sen till lokalen me resten av grannarna hahaha

2008-12-31 @ 17:12:13
URL: http://killerprincess.blogg.se/
Postat av: Jennie och Norah

"Få ett barn till"!? :)



Jag hatar nyår.Har aldrig firat och kommer nog aldrig att göra det heller.Huvudsaken är att Norah är med mig så är jag nöjd.



Hoppgungan gillar hon skarpt!Hon har bara inte kommit på hur man ska göra ännu :) Men det tar nog ett tag tror jag.Hur går det för Lucas?Hoppas han nåt?



Norah är grinig som tusan.Igår var första gången mormor hörde Norah gråta,det är ganska häftigt :)

Min kropp värker bara efter en dag.Jag förstår nu hur bortskämda vi är med ett sånt snällt barn som Norah!



Äter Lucas lika mkt trots att han skiter en massa?

Norah har äntligen börjat äta som vanligt,det är skönt att slippa ge resorb och proviva,som ibland kan vara lite svårt att dricka :)



Ha ett gott nytt år!

Kramar

2008-12-31 @ 18:21:15
URL: http://jennieohlund.blogg.se/
Postat av: Jennie och Norah

Jo hoppgungan är klockren!Dock enda nackdelen för oss är att vi har så himla öppet att det går inte att fästa den förrutom in till sovrummet och datarummet,och där är det så skymt..



Då kanske det är någon tand på G,är bajset löst och han har lite högre temp så kan det mkt väl vara så.



Jo man blir helt chockad när dom är så gnälliga:)Nu har hon varit lugn de sista 2-3 timmarna så jag hoppas det vänder.Hade varit helt slutkörd om Norah hade varit ett kolikbarn..Dom gör det bra dom som har det så!



Jaha okej,jag trodde du var gravid igen! :)

På tal om det,hur långt vill ni ha mellan era barn?Om ni nu funderat på att skaffa nåt fler nån gång :)

Kramkram

2008-12-31 @ 21:19:33
URL: http://jennieohlund.blogg.se/
Postat av: Bea

Tack så mycket :D

2009-01-01 @ 12:37:44
URL: http://bebbsan86.blogg.se/
Postat av: naddie.

nej det börjar närma sig med STORA steg, går in i vecka 36 imorgon :D kan inget annat än och längta efter min lilla prinsessa i magen nu!



himla söt bild på lucas i tomtedräkten :D

2009-01-01 @ 18:14:50
URL: http://naddiegoespublic.blogg.se/
Postat av: naddie.

absolut :D enligt ul är det iallfall en liten prinsessa i magen så jag hoppas att det stämmer.. annars tycker jag synd om pojken som får bära så mycket rosa ;)



kan tänka mig det! det här året kommer nog vara det bästa i mitt liv hittils! :D

2009-01-01 @ 22:30:14
URL: http://naddiegoespublic.blogg.se/
Postat av: Jenny

haha ne men ja ycker de e svinigt å suap fan de e roligare å komma ihåg

2009-01-01 @ 22:32:51
URL: http://killerprincess.blogg.se/
Postat av: Martin Karlsson

så skotern är den nya familjemedelemmen? hehehe





visst får du ställa dig framför kameran igen. bara att höra av dig



gott nytt år på er allesammans

2009-01-02 @ 20:35:29
URL: http://mkpd.blogg.se/

Tack för din kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: