- E n s a m n a -

Nu är vi själva.Inte alls sådär jätteroligt.Men det får lov att gå.
Lucas är inte på sitt bästa humör alltså,hoppas det blir bättre snart.Han har ju varit riktigt bra länge nu,och inte alls skrikit mycket.Så nu när han gnäller lite mer blir man ju aldeles trött.
Det är inte så roligt att vara själv när han är lite gnällig.
Jag undrar vad det kan vara?
Det gör ju så himla ont i mamma-hjärtat när han gnäller.
Ikväll blir det då bara lungt,jag tror vi ska sova tidigt.(Om Lucas vill det vill säga,)

Idag har vi förresten varit på föräldragruppen på BVC.Efteråt for vi hit och drack kaffe och surrade lite.Himla trevligt var det iallafall.Tack tjejer och pojkarna förstås!

Vi har lämnat in våran Primera på Nissan eftersom dom ska montera kula och extraljus på den.8200kr går kalaset på!Men det är ju ganska bra att ha kula eftersom vi brukar köra skotrarna på släp fram och tillbaka.Så imorgon ska jag och Lucas ta en promenad dit och hämta bilen.
Det känns som att jag skulle behöva lite frisk luft,så det passar ju bra!

Snart är det iallafall jul,och Tony är låååångledig.Ska bli så himla härligt.Att få umgås med familjen.Vi har väl egentligen inga större planer,men nått ska vi väl hitta på!

Postat av: Zandra

Jo man tycker ju det :P Det är verkligen en lustigt fenomen det här med julstress.

2008-12-15 @ 21:37:09
URL: http://zandrasnellman.blogg.se/
Postat av: Monica

Vi valde faktiskt det tredje kortet. Han var som så himla söt på det :) Ja, det är nästan skrämmande hur lika dom är! Det är nästan så jag blir lite avis.. Men jag tror han blir mer lik mig sen. Jag hoppas det! haha :)

Vart ska ni fira jul i år?

Kram på dig vännen!

2008-12-15 @ 21:58:33
URL: http://moonkan.blogg.se/
Postat av: Emmeli

Hojhoj! :)



Kan du på nåt sätt skicka över ditt kontonummer så jag kan sätta över pengar för maten?

Vad hittar ni annars på idag? :)

Kramar!

2008-12-16 @ 08:33:54
URL: http://emmeliwikman.blogg.se/
Postat av: Erika

Vad tror du om att hitta på något imon eller på torsdag? :)

2008-12-16 @ 10:08:10
URL: http://stordocka.blogg.se/

Tack för din kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: