-Misshandlad.

Idag har jag spenderat 5 timmar på akuten.
Det var inte någon vidare rolig upplevelse.
För det första så har dom inga bra tidningar att läsa medans man väntar.
För det andra var kaffemaskinen trasig.
För det tredje hoppade jag omkring med en sko i handen och den andra på foten upp och ner från akuten och röntgen.

Jag fick först röntga "som vanligt",men det räckte inte så efter att jag precis hoppat ner på ett ben till Akuten igen så fick jag hoppa upp på röntgen igen och göra en DT-röntgen.
Jag har aldrig i hela mitt liv behövt röntga mig och dessutom har jag aldrig brutit något heller.
Kändes dumt att behöva bryta den trenden vid 26 års ålder!

Men det gick bra!
En jävligt misshandlad fot,men inte en bruten fot!
Nu väntar jag bara på att jag kan gå på den igen,fast det förstås kommer väl att ta några dagar.
Men hellre det än gips i flera veckor.
Doktorn sa att jag hade haft väldigt tur,och han var verkligen förvånad över att ingenting var trasigt i foten.



Tack för din kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: