-Finns det en genväg så tar jag gärna den!

Vilket underbart härligt höstväder vi har idag.
Visst är det lite kallt,och visst känns det lite halvtråkigt att behöva ha jacka på sig.
Men solen lyser iallafall!

Garagebygget fortsätter även idag.
Takstolar ska på plats och förhoppningsvis plasten också.

Istället för att hjälpa till och bygga har jag och moster Bella varit och badat med kiddosarna på morgonen.
Nu sitter jag i en lekpark och tittar på när dom leker.
Livet när det känns riktigt jävla bra!

Ikväll ska jag och köra lite Box.
Antar att det är bajsjobbigt,och dessutom har jag fortfarande träningsvärk från KB'n i Torsdags.
Men vad fan,ska man bli snygg får man väl lida lite?
Det finns tyvärr inga genvägar,för fanns det det så skulle jag nog ha tagit en sån!



Tack för din kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: