-Trasiga mössor.

Övervåningen är äntligen klar!
Alla fönster putsade,renbäddat,dammtorkat och skurat!
Nu är det bara resten av huset kvar.

Imorgon
far pappan till Umeå för att jobba några dagar.
Känns väl inte vidare kul,men det får så lov att gå bra.
Det jobbigaste med att vara själv är när man ska iväg på morgonen.
Det finns inte mycket tid över just den tiden,men jag får bara stiga upp lite tidigare så att jag är helt klar innan kiddosarna ska väckas!
Hoppas bara på fint väder så att vi kan besöka lekparker efter jobb och dagis!

Som
ni vet så beställade jag ju namnmössor och kiddosarna från Sötnöten för någon månad sedan.
Efter en tvätt så hade några bokstäver från vardera namn släpp och det kändes ju inte så vidare kul.
Jag kontaktade henne nyss och berättade vad som hade hänt med bokstäverna.
Till svar får jag att jag ska få nya mössor eller pengarna tillbaka.
Eftersom jag tycker mössorna är så grymt fina så valde jag självklart nya mössor.
Jag erbjöd mig att skicka bilder till henne på mössorna,men det behövdes inte.
Jag är verkligen jättenöjd med tillmötesgåendet.

Nu hoppas jag bara att dom nya mössorna har "bättre" tryck.
Ska ni beställa mössor eller andra fina speciella kläder så rekomenderar jag starkt Sötnöten.




Tack för din kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: