-Full fart liksom hela tiden.

Steg upp strax efter 5 imorse och blev riktigt förvånad över hur lätt det gick att vara själv med ungarna denna morgon.
6.15 satt jag på jobbet med en kaffekopp,och i vanliga fall när jag är själv så brukar jag komma springades kring 6.29.
Det gillar vi!
Hoppas på lika bra samarbete imorgon!

Efter
dagis och jobb tog jag kiddosarna till lekparken för att leka en stund innan middagstid.
Såklart blev det väldigt jättesvårt att få dom därifrån så jag fick snällt muta dom med att vi skulle fara tillbaka efter middagen.
Så hem och slänga i sig mat för att sedan fara och leka i lekparken en gång till.
Strax före 6 var vi hemma.

Nu
sover mini och jag ska snart ta och ligga stora mini.
Efter det blir det lite städning och sedan blir det 45 min på gåbandet och efter det blir det duschen,men sedan är det kvällen!
Lucas har lovat att sova med mig inatt eftersom pappan är borta,så jag planerar att ligga i sängen och läsa och titta på en sovande Lucas en stund innan John Blund kommer!



Tack för din kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: