-Det har blivit en drog.

Jag lyssnar närmare 8 timmar på radio 5 dagar i veckan.
Rix Fm blir man less efter bara en vecka då dom spelar samma musik varje timme.
P3´s morgonpass är bra,och PP3 går att lyssna på.
Men efter det är det bara skit!
Det har hänt att jag lyssnar på P4 bara för att få lyssna på något annat.
Hur ungdomligt är det liksom?

MEN!


Men
nu har jag äntligen hittat min grej liksom!
PODRADIO!
Just fukin love it!
Jag överkonsumerar P3 Dokumetär.
Det har liksom blivit som en drog,jag kan helt enkelt inte sluta lyssna.
Och jag har nog några 100 program att lyssna på innan jag lyssnat på alla dokumentärer.
Dagarna bara springer iväg när man lyssnar på något bra.
Och det bästa av allt är ju att det är 100% dokumentär och ingen musik.





Postat av: Anonym

Joe Rogan FTW!!!!

2012-05-16 @ 20:49:51

Tack för din kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: