-Boktips.

Äntligen sover båda barnen.
Jag är så trött så trött.

Jag borde gå minst 30 minuter på bandet ikväll.
Men jag orkar inte det.
Jag tänker hoppa i duschen för att sedan hoppa vidare till sängen.

Jag har iallafall blivit en bikini rikare idag.
Jag gjorde det enklast möjligast och gick in på Intim och sedan gjorde dom jobbet åt mig.
Jag behövde endast testa.
Kanske något dyrare,men fan så mycket smidigare.

Förresten!
Kan inte ni ge mig en massa bra boktips!
Jag känner att jag behöver läsa en jävla massa bra böcker just nu!


Postat av: Caroline Gjendahl

Om du är sugen på en dramatisk och väldigt rörande självbiografi så borde du läsa "I det tysta" med Vicky Jaggers.

Det handlar om Vicky, som i 18 år var fast i sin broders våld. Allt började när hon var tolv då hon blev våldtagen av son 5 år äldre bror.

En sann berättelse om syskonincest.

Jag tycker att den var riktigt bra, grymm och sorglig men otroligt spännande på ett blandat sätt.

2012-05-14 @ 21:12:10
URL: http://carolinegjendahl.blogg.se/

Tack för din kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: