-Hemma-man skulle vara nått!

Jag tror pappan ska få bli hemma-man.
Hela tvättkorgen var tvättad,upphängd,torktumlad och ihopvikt i våra garderober.
Så jävla skönt!
För jag hatar verkligen att tvätta.
Imorgon hade jag tänkt att han skulle städa toaletten och måla klart hos mormorn och morfarn.
Synd bara att det skulle bli väldigt fattigt i huset om han gick hemma,men jag tror jag ska införa att pappan är hemma när barnen är sjuka så att mamman får komma hem till städat och tvättat hus!

Liam fick typ värsta raseriutbrottet idag när han skulle gå och sova.
Shit vad sur han blev!
Första gången jag sett honom sådär skitarg.
Han har verkligen börjat fatta grejer som att sova är skittråkigt och något man inte alls vill göra.
Men efter lite mamma-lugnade i sängen så somnade han.

Lucas har haft lite måleri med fingerfärg här på golvet ikväll.
Jag tror det är mer på tvbänken,mattan och på honom än vad det är just på tavlan.
Tavlorna blev fina och han hade roligt iallafall.



Kul att grisa lite.


Dags att städa bort.


Fina tavlor.♥

Postat av: Jeanettej

Helt ärligt? De där tavlorna såg skitläckra ut :D Vet folk som betalar tusnetlas kronor från butiker för att få hänga upp liknande alster ;) En liten Picasso.

2012-03-23 @ 11:24:37
URL: http://jeanhed.blogspot.com/
Postat av: Jeanettej

Eller en äkta "lucas" i detta fall :D

2012-03-23 @ 11:25:25
URL: http://jeanhed.blogspot.com/
Postat av: Anonym

Vore jag du skulle jag rolla röd färg på grabbens händer och sätta ut dem på tavlorna.

Bra kontrast. :)

2012-03-25 @ 23:12:58

Tack för din kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: