-Varför jag hatar BOXER.

Den 16 november satt jag ungefär 40 minuter i telefonkö hos Boxer för att säga upp våran abonemanget som kostar ungefär 300 kr i månaden.
Och eftersom vi skaffat ett annat sätt att se tv på så använder vi inte boxer längre.
Och 300 kanske inte är en stor summa,men jag vill ju inte betala för något jag inte använder.
Sagt och gjort den 16 november.

Igår slog det mig att jag fortfarande kan titta på tv med Boxer i sovrummet.Och till mig sa han i telefonen att det skulle brytas 29 Februari.

Jag ringde upp och ifrågasatte varför jag fortfarande kan titta på boxer och jag förmodar även att jag betalar på detta.
Såklart kan jag både se och såklart betalar jag fortfarande för det.
Jag blev arg och förbannad.

Jag blev kopplad till abonemangs-avdelningen och där säger killen att det inte alls finns någon uppsägning och det enda han har i datorn är att jag ringt den 16 november,men inte att jag sagt upp det.
Då brann det och jag var inte vidare trevlig i telefonen (mina ungar lärde sig nog några nya svordomar igår).

Så jävla förbannat!
Hur fan kan dom göra såhär?
Jag är så förbannat jävla arg.

Jag bad iallafall killen i telefonen att säga upp det jävlat nu och sedan sa jag att boxer kan dra åt helvete och att jag aldrig någonsin kommer att komma tillbaka som kund och att jaga aldrig kommer att rekomendera dom.

Men det är ju ändå 3 månaders uppsägning och 300 kr i månaden till någonting jag inte ens använder!


Postat av: Jeanette

...gud så sjukt :( Jag hade också blivit...rasande. Dom bara "höhö nu fick vi 3 månade rtill..höhöhö" ;) Behöver du ringa en tredje gång så ska du banda samtalet :P

2012-03-29 @ 11:03:38
URL: http://jeanhed.blogspot.com/

Tack för din kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: