-Jag letar soffa utan något jävla resultat!

Jag letar efter en soffa.
Jag letar efter en soffa så mycket att jag snart måste in på pysket!
Soffan ska vara i lekrummet så att barnen kan titta på tv där.

Först letade vi efter en bäddsoffa.
Men jag är fan inte villig att betala sex tusen för en liten bäddsoffa där ungarna kommer att typ grisa.
Jag vill inte behöva vara livrädd för att dom ska äta godis eller leka med olika leksaker i den.
Jag letar och letar.
Alla beggade jag sett är så otroligt jävla fula att jag inte skulle vilja ställa in den i rummet.
Så det går bort.

Nu på sista tiden har jag börjat leta efter vanliga soffor.
Men även där hittar jag fan ingen.
Jag har letat på alla möjliga affärer men alla är typ förstora eller typ för dyra.
Jag har hittat rätt fina på blocket,men antingen har dom varit förstora eller redan sålda.
Jag börjar bli desperat.
Jag vill ha en soffa nu,nu,NU!

jag funderar på att köpa typ en klippan soffa från IKEA att ha till jag hittat någon typ bäddsoffa jag vill ha.
Fördelen med dom är ju att dom är billiga och att man kan byta överdrag.
Helt perfekt egentligen.
Fast samtidigt är dom grymt osköna att sitta i.

Jag vet inte vad jag ska ha,men desperat det är jag!
Ge mig en soffa tack!

Postat av: Jeanette

Tänkte på klippan direkt när jag började läsa ditt inlägg :D De är obekväma för vuxna men duger nog fint för ungar :) Sen vill säkert nån av pojkarna ha den (med ett tufft, nytt överdrag) i sitt tonårsrum- pga att den då kommer att vara "såå retro!" ;) Jag har ju katt, så klippan var supernajs att ha, när öerdraget blev tråkigt så kunde man förnya med ett nytt överdrag (som iofs inte är billiga men bra billigare än en helt ny soffa!). Slår mig alltid när jag ska kolla på soffor; Att soffor är ju jättedyra :S

2012-03-09 @ 13:52:32
URL: http://jeanhed.blogspot.com/

Tack för din kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: